A set of 10 outfits in alternate colors, with 1 outfit for each party member character.
A Lucy-specific outfit based on the clothing of the "Atelier Ryza" protagonist Ryza.
An Erza-specific outfit based on the clothing of the "Atelier Ryza 2" protagonist Ryza.
"Atelier Lucy," a feature allowing players to synthesize and upgrade Lacrima, will be made available once the main game has been completed.
A set of 10 Crystals that can be used for character progression. Crystals can be used after a reaching certain point in the game.
A set of 10 Lacrima Fragments, which can be used for Lacrima exchanges. This exchange feature will be unlocked after reaching a certain point in the game.