RetroRealms: Ash vs Evil Dead
Enter the RetroRealms, a 16-bit Pixel Art world, as iconic horror hero Ash Williams! Battle Deadite hordes across multiple levels of terrifying platformer action filled with enemies from the STARZ “Ash vs Evil Dead” series. Use your special powers to overcome horrifying challenges and save humanity from the Necronomicon and legions of undead in this groovy throwback to classic arcade action.
Journey into overlapping dimensions where even more gruesome nightmares manifest, filled with treacherous landscapes and unspeakable horrors. Play as Ash Williams to defeat the demonic forces that lurk within, in a quest to save our world from eternal damnation.
Immerse yourself in Pixel Art-styled 16-bit visuals and a hauntingly nostalgic horror soundtrack. RetroRealms pays homage to classic side-scrollers while delivering a fresh take on platformer gameplay.
Check out the RetroRealms leaderboard to see how you stack up against players around the world. Do you have skills to get your name on the high score list?