Disney's Kim Possible 2: Drakken's Demise
What's the sitch? It's time to embark on a new adventure with Kim Possible on GBA! Lead the high school student and secret agent into battle against the villainous Dr. Drakken and his army of deranged supporters, wreaking havoc across four action-packed episodes. Each new episode gives Kim a new gadget and acrobatic ability to kick bad-guy butt with. You can skate, fly and bounce around the levels like a champion gymnast, using judo flips to dispatch Drakken's goons or using a hand mirror to reflect deadly laser beams back at your attackers! A dash of Hot Sauce comes in useful for melting icy obstructions, and you can even make use of a stealth suit that makes you invisible! There's tons of replay value too, with Kim able to revisit earlier levels with her new gadgets, gaining access to areas that were previously off limits. With Kim, you can do anything...