Lego Racers 2
LEGO Racers returns to the portable platform with new challenges and features.Take part in an adventure through five new 3D worlds, collecting Golden Bricks, challenging each world boss and improving your car. It's all in an effort to earn your chance to beat Rocket Racer and his new LEGO Racers helpers. You can use Golden Bricks to power up your car creations and make them even better. Fun side effects, such as seeing blocks get knocked off your car as you race, add to the realism of racing in cars made of LEGO blocks.Quite simply, if you're a LEGO fan you'll love it.