Ultimate Spider-Man
New York's most web-literate superhero is back to wrestle with some deadly old pals! As well as Spidey, you can play as fan favourite bad guy Venom in this mighty action adventure that sees you tearing around New York trying to protect the city - or else just tearing it up. Choose Spidey and you can swing across town, crawling walls and performing various acrobatic moves, while Venom is more interested in wrecking anything - or anybody - that stands in his path. As you explore dank sewers and city streets, the helpful Threat Assessment Meter will tip you off to the danger you're facing - but will that be enough?With well known friendly and not so friendly characters from the Spidey universe making an appearance, plus a storyline depicted in stylish cut scenes, this awesome arachnid adventure is like a special edition of the comic book. If you're finding it hard going waiting for the next Spider-Man movie, Ultimate Spider-Man will give you plenty to keep you busy in the meantime...