Loving Life with Hello Kitty & Friends
Hello Kitty is back for another adorable adventure on Nintendo DS. Everyone’s favourite little white kitten likes nothing more than making new friends - except maybe helping out her best buddies, and in Loving Life with Hello Kitty & Friends on Nintendo DS, she gets to do just that and a whole lot more...
This lovely game lets you jump in and play with Hello Kitty and all her best Sanrio chums, including Badtz Maru, Little Twin Stars, Cinnamoroll, and My Melody among others. You can hang out in Kitty’s room, help out in the shops, earn your living in the food court, go shopping for goodies, or kick back and just enjoy some relaxing play time with Hello Kitty’s mates.
At the shops, Kitty will dress up in super-cute shop uniforms and help out her friends who are manning each place; you can assist in the restaurant, the flower shop, the supermarket, the toy store and the delicious cake shop. No matter where you go there’s a buddy who could use a helping hand and each place has cute, fun, specially-tailored minigames for you to play.
As well as helping out friends in need you can get Kitty a job in the food court and earn ‘Puro’ to spend on whatever you like. You can try part-time positions making tasty treats and snacks at the hot dog shop, the sandwich emporium, the fast food restaurant, the frothy fresh juice store or the ice cream parlour – just try to keep your pristine paws off the yummies when your tummy is rumbly. Every different job offers unique minigames to play - and as well as a boost to your personal pride, being good at your job will earn you precious, useful Puro!
Once you have some cash to splash, it’s time to hit the shops as a customer for a change. You can buy whatever you like, including fab furniture, snacks, wonderful outfits, even scratch cards – who knows what you might win? Back at Kitty’s colourful home you can view the photo album, change outfits and accessories, redecorate your space with new furniture, or eat tasty snacks you’ve purchased. Yum! And when you’ve worked, shopped, changed and redecorated, there’s still more fun to be had in a choice of eight games that you can play with Kitty’s best friends in the whole wide world.
Jump into the cute and colourful world of Loving Life with Hello Kitty & Friends on Nintendo DS, and find out just how much fun it is to help out and be friendly every day!