Viewtiful Joe: Red Hot Rumble
In Viewtiful Joe's latest, Joe and his pals are battling one another for the ultimate prize - an appearance in the new Captain Blue movie! As Captain Blue's biggest fan, Joe would love to take top billing, but the Captain can't make his mind up about who should be the lead character. It's up to you to convince him, fighting head to head against other wannabe stars across a selection of dazzling movie sets in this blazing hot beat-'em-up!