100 Doors - Escape from School
We dare you to take a new 100 doors challenge! Unlock 100 doors playing this school escape game! Find hidden objects, solve puzzle 100 doors & escape room in this new conundrum game! Brand new popular puzzle 100 Doors - Escape from School with more than 100 levels waiting for your hundred doors challenge. This 100 doors game is simple to play, but yet very complicated to beat! So, click 100 doors series, get some gain for your brain and have fun!
Only the smartest people can beat this hundred doors game challenge. Are you one of them? Play this school escape game and challenge others to see who's going to unlock all doors in 100 doors game!
Here's the thing – Mya (you'll meet her) is locked up in a school (you'll discover why). The main objective in this hundred doors game challenge is to help her escape the room and find the exit so she can get home to her parents and her cozy bed. To unlock the door lock, you'll have to find hidden objects and solve some awesome puzzles using your device in all the ways you can possibly imagine. In order to escape school, you need to unlock more than 100 doors and escape the room. If you can't make it by yourself, we got you – hints are very helpful and you can use them any time you want!
Each new level of 100 Doors - Escape from School is a unique puzzle, and they become more complicated as you make progress.
100 Doors - Escape from School is one of those brain-teasing, challenging room escape games you don't want to miss out on. Play now and try to unlock more than one hundred doors!