Beach Boys: Tarot Hot Cards
Immerse yourself in a mystical journey where every choice you make will reveal not only his true personality but also the hidden mysteries in his tarot cards.
Can you decipher the tarot signs and earn their trust? Find out in this new and exciting adventure.