Child Run - City Surfers Runner
Child Run is an exciting endless runner game that takes players on a thrilling adventure through different locations around the world. In this game, you’ll be able to play as a range of different characters, each with their own unique personality and style.
Investigate different locations around the world, each with its own unique challenges and barriers. You’ll be able to explore a stylized city, navigate through the vampire location, and even discover a portal in night mode that leads to a world of more coins.
As you run through the various levels, you’ll encounter different barriers and challenges that will put your skills to the test. Dodging and jumping over barriers to collecting coins and power-ups, Child Run is a game that requires quick reflexes and a keen eye for detail.
With its addictive gameplay, stunning graphics, and wide variety of characters and locations, Child Run is the ultimate endless runner game. So chose your favorite character, and get ready for the ride of your life!