G-MODE Archives29 ZANAC
ZANAC is a classic shooting game that made a name for itself in the gaming industry in 1986.
This mobile app version of the game recreates the original game, including hidden elements.
The "Arrange" mode allows you to fly through the air more intensely and smoothly.
The game includes two modes: "Arrange" mode, which is more intense and smoother, and "Original" mode, where you can enjoy the nostalgic graphics of the time.
There are eight types of special weapons. Each weapon has its own unique characteristics, and the power of each weapon increases with successive attacks.
The G-MODE Archives is a reissue project that faithfully recreates old feature phone games as they were back then.
In order to enjoy the app as it was back then, the web-connected menu, buttons, and keys have been transplanted, but some of them may not work.