Lots of Things 2 Travel and Search Collector's Edition
You will visit the most amazing corners of the world and national parks of America. You will visit certain peaks of mountains, African savannahs and much more.
This game will offer you a new way of searching for objects, as well as a large number of enjoyable mini-games!