Mahjongus: Mystery of Fortescue
Prepare to embark on a fascinating journey like no other in "Mahjongus: Mystery of Fortescue." Join Victor Graves, a renowned expert in runic sorcery and a graduate of the prestigious Academy of Magic, as you accompany him on a quest to unravel the secrets hidden within the Academy's ancient halls.
Upon your arrival, you're greeted by an unsettling sight: the once-vibrant halls of the Academy now cloaked in darkness, barred to all by a sinister crystal pulsating with otherworldly energy, devouring magic and endangering the very existence of the school. Through classic mahjong gameplay intertwined with hidden object levels, you unravel the enigma surrounding the crystal and the peril it poses.
With stunning visuals bringing the Academy and its mystical surroundings to life, players immerse themselves in a world of magic and mystery. Accompanied by enchanting soundtracks, the journey through "Mahjongus: Mystery of Fortescue" is as captivating as it is challenging.