Reknum DX
Accompany Cheri on her first mission in REKNUM DX, an upgraded version of the original Reknum exclusive to this edition. It includes new character sprites, a fully remastered HD HUD and world, new mechanics, and an extended story to explain her connection to the PLOIDS and the end of the adventure.