The Sword of Hope II
When the ancient demon Zakdos was finally sealed away, it ended the war against evil. But now Zakdos is free again, and to make matters worse, the Sword of Hope has been stolen! In this classic adventure game, take on the role of young Prince Theo and embark on a journey to retrieve the Sword of Hope. Explore the land and recruit allies to join your band of warriors and magicians, and take control of three different characters. The fate of the kingdom is in your hands!