BIT.TRIP COMPLETE
In BIT.TRIP COMPLETE on Wii, all six games in the highly-acclaimed series have morphed into a single entity, with 120 additional challenges, and a whole host of new features, including an audio gallery with original tracks and fan remixes, an image gallery, and videos that show the whole saga of the series unfold.
You'll join the iconic CommanderVideo for the entire duration of his journey. Bash blocks and battle bosses in the Pong-inspired BIT.TRIP BEAT, the title that introduced our visor-wearing hero to the world. The journey continues in BIT.TRIP CORE, as you man a four-way laser and blast blocks in a flood of brain-frying audio-visual excitement. In BIT.TRIP VOID, you'll be controlling an expanding black void as you travel through the layers of the mind, from superego to id, taking care that your own mind doesn't melt in the process. BIT.TRIP RUNNER builds on the rhythm-based gameplay, with 50 levels of pixel-perfect platform fun. You'll then take on the sinister Source in a shoot-'em-up showdown in BIT.TRIP FATE, before coming full circle to a brilliantly-conceived combination of all the most well-loved elements of the series in the grand finale, BIT.TRIP FLUX.
You'll know the instant you enter the BIT.TRIP universe, that this is a labour of video game love. BIT TRIP COMPLETE even features six letters addressed to the fans of the series from the director. The classic '80s game aesthetics will delight vintage games fans, but this is no mere exercise in nostalgia. The series never compromises on the gripping gameplay that will make your Wii Remote even harder to put down.