FUN! FUN! Minigolf
Choose a character and turn your Wii-Remote into a golf club. With its easy-to-use controls all you need to do is aim, swing and see who's the best putter. Play 27 holes spread across America, Asia and Europe. Enjoy exotic locations all over the world. Go for Gold in single player mode or invite your friends.
FUN! FUN! Minigolf supports up to four players. You can use one to four Wii remotes.