Racing game thrills meet platformer charm in MotoHeroz, a side-scrolling racer built with simple controls and engaging physics. The result is a new kind of racing adventure! Players race, chase and rally their way through a brightly coloured world, competing against their friends for the fastest times, entering daily races, and hunting for secrets and coins. Ghost race against the Leader Boards, join a Buddy League, and compete online in daily competitions. It’s MotoHeroz, for WiiWare. Simple but effective physics deliver an addictive gaming experience. Single-player story mode presents memorable characters and rich visuals.Enjoy a two to four player party mode that’s easy to pick up and play!