Rush Rush Rally Racing
Rush Rush Rally Racing will give you the 2D retro gameplay you've been waiting for! No sponsored cars, no realistic environments, just plain old fun!
Play the single-player Grand Prix, Time Attack, and Challenge Mode in this 2D top-down racer. Alternatively, race against your friends (or enemies) in the Versus, Get Ahead, or Item Mode with up to four players!
Complete all goals and unlock new cars and levels! The adrenaline rush truly never stops when you’re playing Rush Rush Rally Racing. So what are you waiting for? Put on your helmet, put the key in the ignition and start rushing!