Spaceball Revolution
Fight your way through fifteen challenging levels in Spaceball Revolution, in which you have to reconstruct impossible shapes by shooting energy balls. It’s a race against the clock to complete the pattern in time and you’ll need to avoid enemy attacks while you try to do it!
You can use the walls to deflect your space balls in this futuristic puzzle game, which adds a level of strategy to the gameplay. There are numerous levels to take on, each with different obstacles to overcome and new puzzles to test your skills! There's also a multiplayer mode allowing you to challenge a friend in a tense showdown in a split-screen format.