Terms for participating in and viewing Community Tournaments using Nintendo games (for all Participants and Spectators)
Nintendo wishes to support in making Nintendo games, online services and events safe, friendly and enjoyable for everyone.
To this end, we have listed below a few things Nintendo would like to ask of you when participating in or viewing Community Tournaments. Please read through them carefully.
Nintendo reserves the right to take appropriate action against Community Tournaments where these rules are not followed. To ensure that everyone who participates has fun and has smiles on their faces, please follow the rules and make it an enjoyable Community Tournament.