1080°: TenEighty Snowboarding – Nintendo 64
From the makers of Wave Race 64 comes this wintry classic: a fast-paced mix of high-speed downhill racing and impressive stunt action, set to a rousing rock and dance soundtrack.
In this arcade-style side-scrolling beat ‘em up, originally for TurboDuo, battle through the streets of New York as vigilantes Hawk and Tony, and rock along to the rousing CD-quality soundtrack.