Put your creative talents to the test and see if you can conjure up a perplexing puzzle that fits this month‘s contest theme of “Sports”. Are you a football maniac, a tennis champ or will you think of something more unusual to base your puzzle on? The contest runs from June 1st through to June 25th, so best get your thinking caps on.
The winning puzzles from May's contest will be made available for download from June 18th, and don't forget that new Puzzle Packs are made available for download every Friday! For details on how to enter the Picross 3D contests and download Puzzle Packs, follow the simple instructions here.