Put your creative talents to the test and see if you can conjure up a perplexing puzzle that fits this month‘s contest theme of “Vehicles”. Will you recreate your favourite car or conjure up a mode of transportation all from your imagination? The contest runs from May 1st through to May 21st, so best get your thinking caps on.
The winning puzzles from April's contest will be made available for download from May 21st, and don't forget that new Puzzle Packs are made available for download every Friday! For details on how to enter the Picross 3D contests and download Puzzle Packs, follow the simple instructions here.