While you may consider yourself Sultan of the Stars or Queen of the Cosmos due to your skills at Super Mario Galaxy 2, we're willing to bet our advanced hints and tips section will tell you something you didn't know.
Maybe you're in need of some info on how to collect absolutely everything, where you can sneakily rake in the 1-Ups, or perhaps which planet is best for collecting Star Bits? Want to know how many Star Bits it takes for the Banktoad to don scuba gear? Our help article will tell you all this and more!
Click here to visit our Super Mario Galaxy 2 Games Support section for information on secrets, smooth moves and unlockables that will have you spinning, jumping and setting the constellations afire once more in the name of the Mushroom Kingdom.