Join Mario and a multitude of Mushroom Kingdom favourites in Mario Sports Superstars, a sporting showdown of epic proportions out now only on Nintendo 3DS family systems! Dominate the competition in five of the world’s most popular sports, from Football to Horse Racing, and take sporting rivalries to the next level with Local Play and online* multiplayer. Get set at the official Mario Sports Superstars website.
Take to the field with an all-star line-up and dive into fully-fledged sporting action, alone or with others. Tear up the turf in 11-a-side Football matches, slug it out in Baseball, get on the green in Golf and own the court in Tennis. For something a bit different, saddle up and get ready for some fast-paced Horse Racing! With five sports to choose from, there’s something for everyone!
Each full-scale sport features its own in-depth single-player mode, with various Tournaments to conquer, challengers to trounce and stadiums to play in. If you want to pit yourself against others, you can jump into multiplayer matches via Local Play, or take on the world with online* play in all five sports!