MV Expo
Visit the MV Expo exhibition center in the world's biggest chicken convention! MV Expo gives you a chance to delve into the oldest French streamer's wacky universe.
The new Chicken Republic challenges will have you tremble with fear, extending the Old School Musical experience with never-before-seen hellish effects.