5 new tracks composed by the amazing Japanese chiptune artist TORIENA!
Journey through Toricity, the chicken neo-city, with 5 new challenging levels inspired by Tokyo and TORIENA’s kawaii universe.
Take on epic new challenges in Chicken Republic game mode and extend your Old School Musical experience.