X-Morph: Defense Last Bastion
This add-on includes a new story-driven mini-campaign which takes the players to the most remote locations in the world. The events take place on 4 islands, each with unique features. Chop down massive baobab trees in the Madagascar, slalom among the Moai on Easter Island, reshape the environment in sunny Indonesia and try not to melt in rivers of lava on Iceland. 4 new enemy types round up the package, ensuring that the X-Morph: Defense storyline gets the finale it deserves.