BLEACH: The 3rd Phantom
Discover jaw-dropping secrets about the BLEACH universe as you become either Matsuri or Fujimaru Kudo in BLEACH: The 3rd Phantom – the first ever strategy BLEACH game on Nintendo DS!
Matsuri and Fujimaru Kudo are Soul Reaper twins and you can choose to play either character as you battle your way through countless vicious enemies in the quest for victory. BLEACH: The 3rd Phantom takes place before the period featured in the popular BLEACH anime series, and you’ll uncover a myriad of plot details that give you an insight into the background behind the world of BLEACH.
Now players can create and command their own team of eight Soul Reapers for the definitive strategic challenge in the first ever BLEACH-based strategy RPG game. As you acquire Experience Points through battles you can allot them to the team members of your choice, building a crack Soul Reaper squadron for the ultimate stand-off with the enemy. There are over 50 characters that can be selected for turn-based battles and each has their own special attacks, including unique Bankai moves.
There are many exciting weapons and different characters to unlock as you progress through the Story mode, enjoying an enthralling 30 hours of gameplay. Once you’ve completed the Story mode, you can continue to develop your team in BLEACH mode, where you’ll face 30 different trials of skill and strength. And why not take on a friend directly? With the wireless multiplayer mode you can go head-to-head with a real-life rival and fight it out to see whose team is the strongest.
BLEACH: The 3rd Phantom offers a brand new experience requiring strategy, decision-making and co-operative gameplay like never before in the series. Have you got the skills for a winning masterplan?