Combat of Giants: Dragons - Bronze edition
After centuries of war, humans have defeated dragons. To prevent dragons from gathering their hidden fortune and strength, they have divided their land into four different elements: Fire, Ice, Earth and Wind. Rogue dragons without gems have seized their opportunity to attack and kill the noble dragons. As the last heir of the noble dragons, you have to defeat the rogue dragons. Find all the gems and reunite the dragons’ kingdom!
Exclusively designed for Nintendo DSiWare, you take control of one of these mythical creatures and, as a noble dragon, seek revenge against the rogue dragons of the land. Customise your dragon to your taste and then explore the land, searching for gems and ready to take on enemies with a real-time combat system. Then get together with up to three of your friends and organise duels and tournaments to see whose dragon on the king of the beasts.