Little Red Riding Hood's Zombie BBQ
Can you save fairy tale land or will you let its creatures live an unhappy-ever-after-life? Zombie BBQ is a really fun shooter, where you have to move forward by shooting down every living (or dying) creature in your path! Use the great arsenal of weapons at your disposal to do away with the savage hoards of zombies. Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.