Prepare yourself for one of the most intense shoot ‘em ups to hit Nintendo DSiWare. Your mission is simple: get the highest score possible, across eight phases of fierce vertical-scrolling action.
Once you've blasted your way to a score you're proud of, you can use Nintendo Wi-Fi Connection to upload it to the online leaderboards and compare it with players across the world. You can also view replays of top-ranking players’ games and learn from the best!