Buddy & Friends: Santa's Workshop Animal Party
"Buddy & Friends" is a charming family video game that takes place in Santa Claus's lively workshop. Here, players will take on the role of Buddy, a heroic dog, and his friends, who have the important task of ensuring that Christmas goes off without a hitch. In the heart of the North Pole, Santa's workshop is a place of wonder, challenge and magic, where every action has a significant impact.