[Title lineup]
In addition to the three action adventure games from the Castlevania series, Haunted Castle Revisited, an redesigned version of the very first Castlevania arcade game, makes its debut! And you can also play it in its original format!
Join the fight against Evil in the Castlevania Advance Collection, a compilation of timeless action-exploration masterpieces!
Konami's Castlevania Anniversary Collection traces the origins of the historic vampire franchise.
Included is a unique eBook with details provided by developers, artists and others inspired by the Castlevania legacy which sheds a fresh light into the world of Castlevania.