Cattails: Wildwood Story
Lead your colony into the mysterious Wildwood. Hunt prey, harvest herbs, collect magical treasures, & defend your new home from intruders. Build a thriving town to recruit new cats. Get to know the residents, fall in love, & raise a litter of kittens!