Hashihime of the Old Book Town append fullscreen
A gem of a pop occult mystery set in Taisho era Japan (1912–1926) in which multiple dramas are spun out in a world where three days loop!
・The contents of the preliminary setting materials for “Hashihime in the Old Bookstore Town” and the supplementary book “Tenkyu” in one volume!
・In addition to the main visuals newly drawn by the original author "Rinko KUROSAWA," additional elements, such as a short conversation play, are also included!
・Supports multilingual subtitles in Japanese, English, and Chinese (traditional/simplified)