Hidden Gems: Volume One
4 forgotten classics from the 1980s, originally published for the Commodore 64, are resurrected in this exciting collection.
Gold - it gives you fever! ... and Gilligan's Gold will send your temperature soaring. Collect the gold bags and dodge the bandits. Hang on the trucks, run down the ladders and jump into the lifts but watch out for the mine shafts ... aghh!
Help Horace to slalom down the mountain course between the flags and avoid the trees - but first he must cross the busy roads to get to the ski slopes.
Help Monty achieve his two life-long ambitions. Guide him through 40 terror filled rooms to enable him to become the hero of the day.
In a last ditch attempt to combat the evil criminal network of the unspeakably vile Cyrus T. Gross, the rulers of the Free Worlds have called in the Nemesis Organisation, a hardened cadre of humanoid and robotic freebooters who have assigned N.O.M.A.D. 471 (Nemesis Organisation Mobile Attack Droid) to penetrate TALOS, Gross's heavily armed man-made asteroid, and destroy this vile despot once and for all.