High Sea Saga DX
Riches of legend inhumed in secret sites across the world, savage monsters to thwart each turn of your trek, Other pirates looking to scuttle your ship--such maritime mayhem and more await on this finest of swashbuckling simulations!
You'll need a trusty team to surmount the odds, not to mention a vessel--so make sure you choose only the savviest of seadogs, and construct a jolly craft of true piratical proportions!
So all hands ahoy! With the billow of your dreams against the sails, embark on a saga of the high seas sure to keep that cutlass carving!