Johnny Trigger
Stylish, deadly and smooth as a billiard ball, Johnny Trigger is a man on a mission in this non-stop platform shooter game where the action never ends.
“Less talk, more bullets” – that’s Johnny’s motto as he runs, jumps, spins, slides and keeps on shooting till every bad guy’s bitten the dust.
Dive straight in and get shooting! Johnny Trigger’s short but immensely satisfying levels make it the perfect action game to fill a short break.
And if you’ve got a little more time, there’s so much to collect and a new challenge round every corner.