Marble Ball Friends
In addition, by increasing the number of Animal Friends, a permanent effect is triggered, making it easier to increase the number of balls in your possession.
There are a variety of in-game mini-games such as Crune Tower, Bingo, and Gathering Acorn. The mini-games are open to all players who are playing together. Work together to get BIG WIN.
You can spend the balls you earn to upgrade your ejection interval, movement speed, etc.
There is auto-matching and friend-matching where you can play only with your friends. With auto-matching, you can enjoy a once-in-a-lifetime experience, with friend-matching, you can have fun with your friends, or of course, you can play solo, so you can enjoy the game in your preferred play style.