Menseki: Area Maze Search
In previous Menseki games, you used logic to find your way through the maze, but now you must find hidden shapes using your sharp intuition!
Menseki: Area Maze Search is a Japanese logic puzzle game where you must find hidden shapes such as squares, rhombi, isosceles triangles, and more!
Connect the dots within a grid to form the hidden shape and find the solution. There are two addictive puzzle modes: "Shape Search" and "Triangle Search."
Solve the puzzle by connecting dots to form a triangle based on the specified area.