Mystery Box: Evolution
Unlock 57 boxes by solving tons of intriguing riddles that will put your brain to work.
You can find hidden tiles on the side of the boxes as well, so pay attention to the details!
Discover all Artefacts in this escape room game to unlock an extra amazing level, the Ghost Box!