Panda's Village
There is a village in the mountains, where pandas live a peaceful life in harmony and joy. However, pandas share their territory with envious neighbors: the monkeys. These creatures usually invade the panda’s village and destroy the entire town. You play as a panda and must protect the village by showing the monkeys who is the boss.