Penko Park
Penko Park is a game about exploring an abandoned wildlife park. Meet its mysterious inhabitants by taking photos and interacting with the world! Snap magnificent shots and discover the creatures' most interesting poses.Collect wildlife details and snapshots in your trusty park guidebook.Uncover the park's history, secrets & many hidden paths. Use your trusty Penko Grappling Hand to interact with the environment and enter the spooky realm by unlocking your camera's Ghost-o-vision.