fault - StP - LIGHTKRAVTE
In the Kingdom of Rughzenhaide, where the development and proliferation of a technology known as manakravte has greatly enriched the lives of its people, an ordinary and entirely unremarkable boy named Khaji leads an entirely unremarkable life as the son of a fruit farmer. Khaji’s dream is to become a painter, and he works diligently to improve his skills.
Until a shocking revelation shatters everything he thought he knew about himself and the world around him.
Marvel as characters both new and familiar bring scenes to life like never before with gorgeously expressive animations! Remember when they used to call them kinetic novels? We’re putting the “kinetic” back into the term!
And a very visual one at that. Lovers of both text and art will find much to enjoy in this story boasting over 200,000 Japanese characters and over 50 unique event CG’s.