Rock N' Roll Climber
Do you have what it takes to scale the heights of rock superstardom? In Rock N’ Roll Climber, put your balance and coordination skills to the test as you attempt to conquer the world as a champion rock climber!
Use the Wii Remote and Nunchuk, and even the optional Wii Balance Board, to move your hands and feet independently, as you inch yourself closer to the summit – and the prize guitar that awaits.
Practise your skills on the indoor training wall, then experience the thrill of scaling a jungle hillside, a waterfall and a treacherous mountain - balancing speed and concentration to beat the clock before you fall!