Dicefolk: Will Chimeras Pack
Dicefolk legend speaks of an ancient Talisman with the ability to tame rare, mana-wielding Chimera. Though thought to be lost to time, the Will Talisman’s actual existence and location was kept hidden, protected from falling into the hands of evil.
After years of secrecy, the Will Talisman was entrusted to Alea to aid in her fight against Salem’s corruption.
The unique Will Talisman attracts Chimeras with great magic capacities! These awesome mana abilities add a whole new layer of strategy and depth to the game. You can also play with this talisman through its own trial mode & the newly added special mode!
Recruit new spellcasting allies such as Axund, Galmoly, Ashigaeru, Varasaurus and more to strengthen your roster and defeat your foes!
Add brand new abilities to your Chimera team and strategize your path to victory!