Turbo Shot
Turbo Shot combineert een top-down avontuur vol puzzels met spannende schietgevechten die zich afspelen in verschillende seizoenen en die gratis te spelen zijn voor zowel singleplayer- als PvP-liefhebbers.
Op de afgelegen wereld Pimlott-4 werkt iedereen voor Stinchcorp. Maar wanneer Jin en Skylar, broer en zus, ontdekken dat de kwaadaardige Dr. Stinchcomb het bedrijf gebruikt als dekmantel om Blerphs te ontvoeren en de natuur uit te buiten, weten ze dat ze moeten terugvechten!
Ga met ze mee als ze ontsnappen uit Stinchcorp en zich aansluiten bij een groep vrijheidsstrijders die samenwerken met de Blerphs. Deze schattige wezentjes waken al lang over hun thuis en hebben heel wat vaardigheden ontwikkeld die hen helpen zich aan te passen aan de unieke omgeving van Pimlott. Met hun hulp kun je de kracht van de Blerphs gebruiken, nieuwe technologie ontdekken, de wereld verkennen en terugvechten tegen Dr. Stinchcomb en zijn leger van bots!
TURBO SHOT is met een gevarieerde cast van eigenzinnige personages het ultieme avontuur. Je reist door nieuwe werelden, gevuld met puzzels en vijanden die je vaardigheden op de proef stellen.
Speel een spannende singleplayer-campagne die continu uitbreidt. Elk level is onderverdeeld in een reeks uitdagingen met vijanden, obstakels, puzzels en eindbazen. Overwin de vele uitdagingen in elk level en ontmoet de kleurrijke cast van Turbo Shot terwijl het verhaal zich ontvouwt. Nieuwe hoofdstukken worden regelmatig toegevoegd!
Vecht in de PvP-spelmodus online met tien spelers die je op een grote, gevaarlijke map kunt vinden. Race om als eerste vijftig kristallen te verzamelen zonder de obstakels van de map of de aanwezigheid van je medespelers uit het oog te verliezen. Verzamel genoeg kristallen, race naar het midden van de map en wees de eerste speler die de teleporter aanzet en met je kristallen naar buiten scheurt om te winnen!
Turbo Shot bevat een heleboel power-ups, wapens en personages die je kunt upgraden. Overal in het spel kun je power-ups oppikken, die je vuursnelheid verbeteren of je een schild geven. Speel verschillende wapens en personages met hun eigen unieke eigenschappen vrij, upgrade ze en haal alles eruit wat er in zit!