RetroRealms: Ash vs Evil Dead
Pak Ash Williams' kettingzaag en trouwe shotgun om het kwaad te vernietigen in meerdere levels retro-gameplay! Verbind Ash vs Evil Dead met andere RetroRealms-titels (games en DLC afzonderlijk verkrijgbaar) om extra toegang en vaardigheden te ontgrendelen om de ultieme mix van horrorlegendes te maken!
Duik in 16-bit visuals in pixelartstijl en een spookachtig nostalgische horrorsoundtrack. RetroRealms is een eerbetoon aan klassieke zijwaarts scrollende games, maar met een frisse kijk op platformgameplay.
Check het klassement van RetroRealms om te zien hoe goed jij het doet in vergelijking met spelers overal ter wereld. Heb jij de skills om je naam op de lijst met topscores te krijgen?